MARANATA !!!

MARANATA !!!

Wednesday, March 8, 2017

CE SIMȚI CÂND SPUI „MAMA”? LA MULTI ANI TUTUROR FEMEILOR DIN LUMEA INTREAGA !!!

Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

CE SIMȚI CÂND SPUI „MAMA”?

Iubită, apreciată, prețuită de cei mai mulți…uitată, părăsită și neprețuită de alții. Unii nu o cunosc, poate nu ai cunoscut-o niciodată. Alții au avut-o și au pierdut-o, iar acum regretă – MAMA!

Aceste rânduri nu sunt spre a te sensibiliza sau pentru a-ți smulge lacrimi, ci sunt pentru a te ajuta să-ți aduci aminte de ea, de mama ta. Dacă nu ai cunoscut-o, să știi că ea te-a simțit aproape. Ai fost foarte aproape de ea aproximativ nouă luni. Astăzi, citești aceste rânduri și tu, cel care o vezi în viață și acum. Întrebarea nu se pune: până când o mai am pe mama? și nici cum va fi când va pleca de aici?, ci adevărata întrebare provocatoare pe care trebuie să ne-o punem este: ce fac eu pentru ea cât timp o mai am aici?

Oricât de autoritară ar fi mama mea și oricât de grea a fost viața ei…o apreciez! Ori de câte ori spui că nu-ți convine ceva la ea sau la ceea ce face – apreciaz-o, tinere! Mai privește-te în oglinda timpului și cântărește cât ai stimat-o până acum – oh, dar cât s-a sacrificat ea…

Cunosc oameni care nu au apucat să-și aprecieze mama cât aceasta a fost lângă ei. Au putut să se simtă puternici în viață, dar stau acum slăbiți și sleiți de putere pe un pământ rece, cu niște flori în mână și cu lacrimi pe obraz. Mi-a spus cineva: „a vrut să vin joi să o iau la mine pentru a o duce la spital și i-am zis mamei că nu am timp, dar ajung duminică. A venit ziua de duminică și eu am ajuns în casa părinților mei unde era și mama, doar că tata era la căpătâiul ei și ea între patru scânduri…”

Vezi când ai sunat-o ultima dată; nu are nevoie de nimic de la tine, ci de tine. Mama vrea să te știe bine. Sunt multe morminte unde merg copiii (tineri sau bătrâni) să-și ceară iertare pentru aprecierile nespuse când trebuia, atențiile neoferite. Florile sunt lăsate să se ofilească lângă piatra unde este poza mamei, care sa născut la data X și a plecat la data Y. A fost un om bun… vor spune toți, poate și tu, dar dacă nu i-ai spus-o ei niciodată, totul este în zadar…

Când spui „MAMA” poate te simți puternic, bucuros sau începi să plângi pentru că știi cât s-a sacrificat pentru tine…totuși, acestea sunt exemplele favorabile. Tu ce simți când spui MAMA?
Vezi când i-ai apreciat ultima oară mâncarea și sacrificiul făcut în orice moment din viața ei. Roagă-te pentru ea!

Doamne, Îți mulțumesc pentru mama mea! Mamă, îți mulțumesc pentru Dumnezeul tău pe care mi L-ai prezentat și mie,
Flavius Avramescu


No comments:

Post a Comment