MARANATA !!!

MARANATA !!!

Tuesday, September 5, 2017

Aleluia ...ca Tu Doamne rămâi veșnic credincios fata de noi

Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Anca Popescu …e in cer de 8 ani


Când.....

Când din viaţa mea au dispărut bucuriile de altădată,
  Şi comorile, care erau ale mele odată, nu le mai pot revendica,
Acest adevăr îmi hrăneşte inima însetată şi înfometată:
  Doamne, TU RĂMÂI AICI! TU eşti mereu acelaşi!

Când râurile seacă, acele râuri de bucurie înviorătoare –
  Prietenii atât de binecuvântate, de rodnice, de libere;
Când cerul sărutat de soare face loc norilor deprimanţi,
  Doamne, TU RĂMÂI AICI! TU eşti încă în inima mea.

Când puterea te lasă, şi picioarele, acum obosite şi sleite,
  Nu mai pot merge în misiunile fericite,
De ce să oftez, sau să las să mi se întunece zilele?
  Doamne, TU RĂMÂI AICI! Mi-ai putea da mai mult?

Astfel în zilele vieţii mele – oricine sau orice mi-ar lipsi,
  Prieteni, prietenii, bucurii, într-o măsură mai mică sau mai mare,
Cântările vor fi ale mele, nici o întristare nu trebuie să mă asalteze,
  Doamne, TU RĂMÂI AICI! TU eşti încă în inima mea.J.Danson Smith
Aleluia ...ca Tu Doamne rămâi veșnic credincios fata de noi

   https://www.youtube.com/watch?list=RD8Y9o0iDzid4&v=q3F4-LyscTE                                                                                  

No comments:

Post a Comment